utorok 4. septembra 2012

Prečo blog? Vďaka Aničke :)

Po tom, čo ma kamarátka doslova nainfikovala svojimi šialenými príbehmi zo zahraničia zverejňovanými práve cez blog, rozhodla som sa spraviť niečo podobné, no nie za účelom verejného alebo lodného denníku (zas až tak pestrý život nemám a nefotím sa každý deň s inou Hollywoodskou hviezdou, ktorú náhodne stretnem na ulici, že, Anna :)), no kvôli zverejňovaniu mojich šialených príbehov, ktoré poväčšine držím len u seba (v tých horších prípadoch mi ani nevylezú z hlavy ale furt mi len po nej behajú). Každý tvorca niečoho svojho to potrebuje niekde vyventilovať. A tak som si povedala: "Prečo nie? Ak to bude na houby, aspoň sa o tom dozviem a čím skôr prestanem."
Aj ja sa teda posnažím vyniesť šialené výplody mojej fantázie na svetlo sveta a dúfam, že sa bude páčiť. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára